assets-01-05
  • Evenementen
  • Berichten
  • Over PCR
  • Word lid
Menu
  • Evenementen
  • Berichten
  • Over PCR
  • Word lid
Search
Close

Berichten

korting op lidmaatschap

Lees verder
24 januari 2021

Aankondiging PCR & Contenture webinar 8 maart 2021

Lees verder
24 januari 2021

Terugblik PCR GoedeDoelenShow 2021

Lees verder
22 januari 2021

Met een klik bij de les. De voordelen van online leren.

Lees verder
18 januari 2021

11 vaardigheden voor professionals van de toekomst

Lees verder
5 januari 2021

Verticale video als drijfveer voor innovatie

Lees verder
21 december 2020

Een dummy is een perfecte creativiteitstraining

Lees verder
7 december 2020

How about TikTok?

Lees verder
4 december 2020

Maak van tegenwerken… samenwerken!

Lees verder
25 november 2020
Vorige Volgende

Contact

Postbus 23464
3001 KL Rotterdam
secretaris@pcr.nl
kvk nr: 40344224

Facebook
Twitter
Instagram
Linkedin

Nieuwsbrief





Instagram

Tot 1 juli sturen wij geen rekening voor het lidma Tot 1 juli sturen wij geen rekening voor het lidmaatschap van Platform Communicatie Rotterdam. Ben je al lid, dan scheelt je dat 100 euro. Ben je nog geen lid, wordt dat snel en betaal de helft! Link in bio. #communicatie #rotterdam
Live vanuit de nieuwe studio van @oscarlangerak st Live vanuit de nieuwe studio van @oscarlangerak stond de PCR GoedeDoelenshow dit jaar in het teken van het Sophia Kinderziekenhuis. Dit is niet zomaar een ziekenhuis, maar het eerste en grootste Kinderziekenhuis van Nederland. Met ruim 3.300 medewerkers, 6.500 kinderen per jaar opgenomen en meer dan 100.000 polikliniekbezoeken. Hun ambitie is: elk kind, ziek, gezond of gezond met beperking, heeft recht op de beste zorg die er is. Lees het verslag verder op de site. Link in bio.

#communicatie #rotterdam
Traditiegetrouw starten we het jaar met de Goede D Traditiegetrouw starten we het jaar met de Goede Doelen Show. We stellen onze kennis beschikbaar aan een Rotterdams goed doel. Onder de enthousiaste leiding van de presentatoren organiseren we een brainstorm en komen we samen tot de beste ideeën.

➡️ Maandagavond 18 januari slaan we de handen ineen voor de @vriendensophia. 2020 was een uitdagend jaar waarin veel van hun fondsenwervende events werden gecanceld. We hebben een interactief programma opgezet waarin @merelvdmark ons meeneemt in de wereld van het Sophia. 

Het belooft een inspirerende, bruisende en creatieve avond te worden. Ben jij erbij? ⤵️

✅Stel je kennis en ervaring beschikbaar en meld je aan via: www.pcr.nl/goededoelenshow 

#communicatie #communicatieprofessionals #netwerken #rotterdam #rotterdammakeithappen #sophia #erasmusmc #goededoel #kennisdelen #kennissessie #communicatieadviseur #communicatiemedewerker #communicatiebureau #communicatietips #rotterdamcity
Nieuw inhoudelijk artikel op de website! Heb je w Nieuw inhoudelijk artikel op de website!

Heb je weleens geprobeerd een kleur te beschrijven via de telefoon? Of de indeling van je nieuwe huis uit te leggen zonder een plattegrond te tekenen? Je hoeft het niet eens geprobeerd te hebben om te weten dat het moeilijk, zo niet nagenoeg onmogelijk is. Beelden laten zich niet altijd vatten in woorden. Andersom hetzelfde: de gedachten en emoties van de hoofdpersoon in een meeslepend liefdesverhaal komen vaak beter tot hun recht in het boek dan in de verfilming ervan.

Beeld en taal hebben beide hun eigen kracht. Bundel je die twee op de juiste manier, dan heb je goud in handen.

Een artikel over de kracht van onder andere Instagram, aangedragen door @versdenkers. 

#communicatie #rotterdam
Wineke Cramer is content & community manager bij b Wineke Cramer is content & community manager bij bureau Weber Shandwick.

Cramer is actief op verschillende B2C accounts als contentmanager op verschillende paid, owned en earned kanalen. Zij adviseert klanten op het gebied van social en digital strategieën en de inzet van verschillende sociale media. 

Samen met Jochem Rotteveel geeft zij op 30 november 2020 het webinar How about TikTok? Wat is het, waarom is het zo populair bij met name generatie Z en wat kunnen organisaties ermee?

Link in bio.

#livestream #webinar #tiktok #communicatie #rotterdam
Jochem Rotteveel is managing director consumer mar Jochem Rotteveel is managing director consumer marketing/brand pr bij bureau Weber Shandwick.

Rotteveel heeft veel relevante ervaring als creatief en strateeg voor klanten als Unilever en Procter & Gamble.

Samen met Wineke Cramer geeft hij op 30 november 2020 het webinar How about TikTok? Wat is het, waarom is het zo populair bij met name generatie Z en wat kunnen organisaties ermee?

Link in bio.

#livestream #webinar #tiktok #communicatie #rotterdam
Denk jij dat TikTok alleen geschikt is voor genera Denk jij dat TikTok alleen geschikt is voor generatie Z?

Think again. Sinds de eerste lockdown is de Nederlandse gebruikersgroep gestegen tot 4,5 miljoen. Het sociale medium, waar creativiteit centraal staat, genereert een gemiddelde engagement rate waar andere media alleen van kunnen dromen.

Op dit moment wordt TikTok zes tot acht keer per dag geopend en spenderen TikTokkers bijna een uur per dag op dit kanaal.

Benieuwd hoe het algoritme werkt en of het interessant kan zijn voor jouw organisatie? Schrijf je in voor het webinar op 30 november 2020.

Link in bio.

#webinar #livestream #tiktok #communicatie #rotterdam
Eelco Romeijn van POI Creatives heeft zijn studio Eelco Romeijn van POI Creatives heeft zijn studio ter beschikking gesteld voor afgelopen webinar PCR. Hij is jarenlang af-en-aan lid en heeft ook de vorige webinar verzorgd. Heel fijn. Bedankt Eelco!

Je kunt het webinar terugzien van afgelopen maandag 2 november waarin Inge Smak je meeneemt in wereld van Deep Democracy. Hierin deelt Inge deelt het basisgedachtegoed en laat je de kracht van de methodiek ervaren.

Link in bio.

#webinar #livestream #deepdemocracy #communicatie #rotterdam
Je kunt het webinar terugzien van afgelopen maanda Je kunt het webinar terugzien van afgelopen maandag 2 november waarin Inge Smak je meeneemt in wereld van Deep Democracy. Hierin deelt Inge deelt het basisgedachtegoed en laat je de kracht van de methodiek ervaren.

Dit deed ze aan de hand de Sabotagelijn, die beschrijft de stadia van sabotage die regelmatig in groepen optreden. De Sabotagelijn een goed diagnose instrument om de dynamiek van het verschil in een groep te duiden.

Link in bio.

#webinar #livestream #deepdemocracy #communicatie #rotterdam
Volg

©  Platform Communicatie Rotterdam 2020