3x Rotterdamse Praktijkinspiratie!

Er zijn geen toekomstige data voor dit event.


[EVENT UITVERKOCHT]

Op 27 maart 2017 staat #PCR010 in het teken van inspiratie! Tijdens drie wervelende Rotterdamse praktijkcases haal je genoeg creatieve inspiratie op om in één ruk door te kunnen tot de zomer!

Innovatieve cases, innovatieve plek

We ontmoeten elkaar in Venture Café, dat sinds afgelopen najaar gevestigd is in het Groot Handelsgebouw (Stationsplein 45, 4e etage) bij het Centraal Station. Let op! De locatie is top, maar het aantal beschikbare plaatsen is ditmaal beperkt (50 deelnemers). Wees er daarom snel bij met aanmelden!

Programma

  • 18.00-19.00 uur: inloop met lichte maaltijd
  • 19.00 uur: plenaire aftrap en toelichting programma
  • 19.15-19.45 uur: ronde 1, met keuze uit 1 praktijkcase
  • 20.00-20.30 uur: ronde 2, met keuze uit 1 praktijkcase
  • 20.30-21.00 uur: plenair bespreken lessons learned
  • Vanaf 21.00 uur: netwerkborrel en uitloop

In de hoofdrol

We hebben 3 Rotterdamse topcases voor je geselecteerd, waarvan je er 2 kunt bijwonen. Aan het eind van de avond bespreken we gezamenlijk de lessen en inzichten met de sprekers: Jos Goovaart van Coopr, Maarten Reijgersberg van RauwCC en Ruud Bijl en Marjoleine van Klaveren van Bijl PR.

Coopr: PR voor Coolblue

Takeover Coolblue door SintCoolblue is een van de succesvolste online winkelformules van Nederland. Het bedrijf is bovendien een banenmotor van formaat, en biedt inmiddels meer werkgelegenheid dan bijvoorbeeld Shell Pernis. Zo indrukwekkend als de cijfers zijn van dit bedrijf, zo succesvol is Coolblue ook met PR, daarbij ondersteund door een ander Rotterdams succesnummer: Coopr. Coopr is opgericht in 2009 door Jos Goovaart en Jody Koehler, en behoort tot de snelstgroeiende PR-bureaus van ons land. Het bureau verzorgt de PR-campagnes van Coolblue, waaronder de opzienbarende Sinterklaasactie in 2015. Coopr-directeur Jos Govaart deelt met ons zijn ervaringen

RauwCC: Social Media Week Rotterdam

#SMWRdam headerDe internationale Social Media Week wordt vier keer per jaar georganiseerd en vindt gelijktijdig plaats in verschillende wereldsteden op verschillende continenten. Afgelopen najaar vond alweer de derde editie plaats van de Social Media Week Rotterdam. Maarten Reijgersberg van RauwCC haalde dit spraakmakende event naar de Maasstad. Sindsdien is zijn bureau de drijvende kracht achter het grootste inspiratiecongres over social media in de Benelux. Tijdens deze inspiratiesessie geeft Maarten ons een inkijkje in de totstandkoming van de week. Hoe houd je het drie dagen lang interessant, met tientallen sprekers? En nu staan de sponsoren misschien in de rij, in het begin was dat zeker niet het geval. NB: social hashtag: #SMWRdam

Bijl PR: Hartslag van het legioen

hartslaglegioen-2De Hartstichting wil van heel Nederland een 6-minutenzone maken. Zodat iedereen die een hartstilstand krijgt op tijd gereanimeerd kan worden. Hiervoor zijn 170.000 geregistreerde burgerhulpverleners en voldoende AED apparaten nodig. Opel en Feyenoord helpen de Hartstichting bij de werving van burgerhulpverleners. Eén van de acties in de campagne is ‘Hartslag van het Legioen’. Hoe klopt het hart van het legioen tijdens een beladen wedstrijd als Feyenoord tegen Ajax. Een actie die laat zien wat spanning doet met een hart. Maar wat als je hart er ineens mee stopt? Ruud Bijl en Marjoleine van Klaveren van Bijl PR vertellen over dit prijswinnende idee, de campagne, de uitvoering en het resultaat.

 


Vragen over dit event en/of de sprekers? Neem contact met ons op via social media!

fb-art twitter

 

 


Deel dit bericht: