Zomerborrel met city marketing

Er zijn geen toekomstige data voor dit event.


“Tegen de impact van (inter) nationale media op het imago van de stad Rotterdam kan geen campagne op”, zegt Kim Heinen, international press officer bij Rotterdam Partners.

Het was Kim die de afgelopen jaren The New York Times, The Financial Times en The Guardian herhaaldelijk naar Rotterdam wist te halen. In samenwerking met  partners en stakeholders zoals de gemeente, musea, hotels en het Rotterdamse bedrijfsleven speurt zij naar breaking news om daar vervolgens de internationale pers voor te interesseren. En met succes. “We zijn er de afgelopen jaren echt in geslaagd om het imago van de stad Rotterdam te kantelen met behulp van dit soort media aandacht. Ik heb dan ook de allerleukste baan van Rotterdam!”

Tips en tricks

Op maandagavond 25 juni, op de jaarlijkse zomerborrel van PCR, vertelt Kim ons over haar werk, over Rotterdam Partners, de successen en de do’s and don’ts bij het omgaan met de internationale pers. Zij zal volop ruimte bieden voor interactie met de aanwezigen zodat je niet alleen naar huis gaat met een enthousiast verhaal, maar ook met concrete tips en trics over hoe je dit kunt toepassen in je eigen werkomgeving.

DakAkker van het Schieblock

De zomerborrel vindt plaats op één van Rotterdams beroemde daken, Op het Dak, de bistro op het  dak van het Schieblock. Op het Dak opent 25 juni speciaal voor PCR zijn deuren. Vanuit het restaurant kijk je op de DakAkker- het eerste oogstbare dak van de Randstad, met een weids uitzicht over een mooi stuk Rotterdam. Kortom, de ideale plek voor onze zomerborrel.  

Let op: in tegenstelling tot ‘normaal’ begint de borrel op 25 juni om 19.00 uur. 

Programma

19.00 – 19.30 –   Inloop en hapje eten

19.30 – 20.15 –   Start presentatie Kim Heinen

20.15 – 21.30 –   Borrel!