Uitreiking ‘Make It Happen’ Scriptieprijs 2016

Er zijn geen toekomstige data voor dit event.


Make It Happen Scriptieprijs Rotterdam
Op maandag 26 september reikt PCR voor de zesde keer de Rotterdamse Scriptieprijs uit, dé prijs voor de beste communicatiescriptie van Rotterdamse hbo- en wo-studenten. De prijs wordt dit jaar gestimuleerd door hoofdsponsor Gemeente Rotterdam, die met de pay off ‘Make it Happen’ uitstekend aansluit op het doel van de uitreiking. Laat zien wat je in huis hebt en wees daar trots op. Drie genomineerden staan te popelen om het podium van het World Music & Dance Centre (WMDC) te beklimmen en hun kennis en inzichten te delen met het publiek. Mogen we aan jullie voorstellen…

liss…Liss Spinardi

Liss is studente Communicatie Digitale Media bij Hogeschool Rotterdam. In 2008 vanuit Brazilië naar Nederland gekomen voor een nieuw avontuur, wat zo goed bevallen is, dat ze niet meer weg is gegaan. Liss heeft haar scriptie geschreven in opdracht van Stichting Kunstzinnige Vormgeving Rotterdam (SKVR), waar ze afgelopen jaren veel tijd heeft doorgebracht. De uitdaging waar Liss voor SKVR mee aan de slag is gegaan luidt als volgt: ‘Hoe kan communicatie bijdragen aan het bereiken en activeren van jongeren binnen het vrijetijdsaanbod van de stichting?’ Het antwoord volgt.

rens
…Rens Huisman
Rens is student Communicatie bij Hogeschool Rotterdam. Zijn scriptie ‘Nooit meer schieten met hagel’ betreft een onderzoek naar het werken met persona’s, hoe zij een organisatie kunnen helpen om een betere klantbediening te realiseren en hoe zij de communicatie hier omheen kunnen optimaliseren.
marloes

 

…Marloes Blokland
Marloes is student Communicatie bij Hogeschool Rotterdam. Voor Stichting EO Metterdaad schreef zij de scriptie ‘Vriendschap, maar dan in een professioneel jasje’ waarin ze onderzoek heeft gedaan naar hoe vriendschap als bindmiddel kan dienen voor het creëren van loyaliteit en binding onder een jongere doelgroep. Ze vertelt jullie er graag meer over op 26 september.

logo-usg-marcomsales

Naast de presentaties van de genomineerden nemen Communicatie en Sales Professionals Marjolijn Vermeer en Manon van Heumen (USG MarComSales) ons mee in de trends en ontwikkelingen binnen de arbeidsmarkt en de rol van de communicatieprofessional in de snel veranderende digitale wereld. “De expertise van marketing communicatie professionals verbinden met de behoeften van organisaties. Dat is wat wij doen. Op online en offline gebied. En allerlei specialismen: van gebiedscommunicatie tot online marketing en van (web)redactie tot projectadvies. Op creatieve wijze leveren wij altijd een oplossing op maat. En het resultaat is uiteraard nooit hetzelfde. Bij iedere opdracht bieden wij de best passende professional. Wat ons onderscheidt? Onze uitgesproken focus, persoonlijke aanpak en brede expertise van marketing en communicatie die we door de jaren heen hebben opgebouwd. Wij verbinden. Uit liefde voor ons vak.”

 

Programma
18.00 – 19.00 Inloop met lichte maaltijd
19.00 – 20.00 Presentaties genomineerden
20.00 – 20.15 Pauze
20.15 – 21.00 Trends en ontwikkelingen binnen de arbeidsmarkt (USG MarComSales)
21.00 – 21.15 Uitreiking Make it Happen Scriptieprijs 2016
21.15 – 22.00 Borrel

 

Locatie
World Music & Dance Center / Grounds (café)
Pieter de Hoochweg 125
3024 BG Rotterdam

 

[mks_button size=”medium” title=”Route” style=”squared” url=”https://www.google.nl/maps/place/Grounds/@51.9066969,4.4591907,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x865e69ca5e7ffe33!8m2!3d51.9066969!4d4.4591907″ target=”_self” bg_color=”#000000″ txt_color=”#FFFFFF” icon=”” icon_type=””]

 

Erbij zijn? Meld je dan snel aan. Tot dan!

De kosten voor niet-leden voor deze bijeenkomst zijn €35,- excl. BTW.